Bagnaia a végén verte meg Bindert

Jól jött el a rajtnál a két KTM-es versenyző, Jack Miller és Brad Binder is lerajtolta Aleix Espargarót. Ment a helyezkedés, de nem tarthatott sokáig, mert Fabio Quartararo és Miguel Oliveira óriási balesetet szenvedett, és belengették a piros zászlót.

Quartararo jött hátulról, Oliveira és Bezzecchi közé nem fért be úgy, hogy ne legyen belőle baleset: magával vitte Oliveirát a sóderágyba. A versenyzők maguknál voltak a baleset után, Oliveirát viszont elvitték az orvosi központba. A piros zászló után álló rajttal indult újra a mezőny az eredeti felállásnak megfelelően. Oliveira nem tudott elrajtolni, Quartararo viszont kijött a többiekkel a pályára.

Ismét a két KTM került az élre, őket Jorge Martin, Francesco Bagnaia, Aleix Espargaro, Luca Marini és Dani Pedrosa követte. Az első körben Bagnaia meg tudta előzni márkatársát, és a második körben már Millert támadta a második helyért. Alex Rins és Joan Mir is bukott a verseny elején, a Honda pocsék hétvégét teljesít.

Pedrosa esett vissza, az ötödik körben már a 10. volt, Alex Marquez és Maverick Vinales is elmentek mellette. Az élen is folyamatosan változott a helyzet, Binder vezetett Bagnaia, Miller, Martin és Aleix Espargaro előtt. Utóbbi hármas előzgetéseiről szólt a pár kör. Bagnaia keményen ment el Miller mellett még kicsit korábban, ezért vissza kellett adnia a második pozíciót az ausztrálnak.

Pedrosa szabadkártyásként egy hetedik helyet hozott a KTM-nek, amivel ismét bizonyította klasszisát

Bagnaia a verseny második harmadában átvette a második helyet Millertől, és elindult Binderre az első pozícióért. Zarco és Bezzecchi is eldobták a vasat egy körön belül, szám szerint a 17.-ben. 5 körrel a vége előtt Binder, Bagnaia, Miller, Martin, Aleix Espargaro, Marini és Pedrosa volt a sorrend.

Bagnaia négy körrel a vége előtt átvette a vezetést, Binder és Miller követte őt a győzelemért. Végül az első hármas így futott be, Martin lett a negyedik, őt pedig Aleix Espargaro, Marini, Pedrosa, Alex Marquez, Nakagami, és Quartararo követte a top 10-ben. Hozzá kell tenni, hogy Quartararo két hosszúkörös büntetést is letöltött verseny közben, és utána kapaszkodott fel a top 10-be.

További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor Utcán

Ünnepélyes megnyitóval indult el a SYM Centrum Magyarországon

Budapest, 2024. november 28. – A Sanyang Motor (SYM), a 70 éves múltra visszatekintő, világszerte elismert tajvani robogómárka, hivatalosan is megérkezett Magyarországra. Az ország vezető motorkerékpár kereskedései közé tartozó KTM Centrum szárnyai alatt működő SYM Centrum célja, hogy a robogókat a kiemelkedő megbízhatóságukkal, modern dizájnjukkal és kiváló ár-érték arányukkal minél több emberhez eljuttassa. A megnyitó […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Honda CB650R E-Clutch (2024) teszt – Ismerjük meg az E-Clutch-ot! – Motor&Verda

Az idei szezon egyik legnagyobb újítása a Honda háza táján az E-Clutch volt, mellyel a CBR650R-t és tesztalanyunkat, a CB650R-t ruházták fel. Mindkét motor járt már szerkesztőségünknél a korábbi években, így a teljes ismertetőket már olvashattátok a sport-, valamint a naked kivitelű CB-ről. Jelen cikkben ezért az E-Clutch-ot, annak használatát, valamint előnyeit szeretném részletesen bemutatni […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

A HARLEY-DAVIDSON EMLÉKEZETESEN TÉRT VISSZA AZ EICMA-RA

A Harley-Davidson izgalmas standdal tért vissza a 2024-es EICMA kiállításra, amely méltó módon ünnepelte a márka egyedülálló kultúráját és életérzését. A látogatók egy pezsgő, zenével, művészettel és interaktív programokkal teli atmoszférában merülhettek el, amely mindenki számára – a tapasztalt motorosoktól az érdeklődőkig – betekintést nyújtott a Harley-Davidson különleges közösségébe. A hét Kolja Rebstock, az EMEA […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom