Bagnaia nyert, Bindert megint büntették

Jól kapta el a rajtot Brad Binder és Francesco Bagnaia. Mögöttük Marco Bezzecchi, Aleix Espargaro, Luca Marini és Miguel Oliveira volt a további sorrend. Jack Miller bukását figyelhettük a második körben, aki a hetedik helyért csatázott Maverick Vinalesszel. A harmadik körig kellett Ducati vezetésre várni, ugyanis Bagnaia vette át az első helyet Bindertől.

Fabio Quartararo és Johann Zarco akadtak össze és estek ki a versenyből. Vinales is hasonlóan járt, megfutotta a leggyorsabb kört, majd bukott. Az élen Bagnaia nem tudott elszakadni Bindertől, sőt Bezzecchi is egyre közelebb került hozzájuk, hármas csoport alakult ki.

Luca Marinit előzte Jorge Martin, és az előzéskor Alex Marquez és Miguel Oliveira is elmentek a VR46 versenyzője mellett. Enea Bastianini továbbra sem volt szerencsés a gyári Ducati nyergében, ezt a hétvégét bukással fejezte be. Az élmezőnyben Bagnaia, Binder, Bezzecchi, Aleix Espargaro, Martin, Alex Marquez és Oliveira haladtak a 10. kör kezdetén.

A verseny felénél kicsit megmerevedtek a frontvonalak, az egyetlen változás Bezzecchi sebessége volt. Tempót váltott, és a 17. körben elment Binder mellett, majd elindulhatott a futamgyőzelemért. Ez azonban az utolsó körökre nem volt releváns, sőt Bezzecchi és Binder kettősének inkább hátra kellett figyelnie, ugyanis Aleix Espargaro ért fel folyamatosan a nyakukra.

Három körrel a vége előtt továbbra is a harmadik helyért volt a legizgalmasabb a csata Binder, Aleix Espargaro és Martin között. Az első két hely biztosnak tűnt Bagnaia és Bezzecchi között. Az állás végül nem változott. A dobogóra Bagnaia, Bezzecchi és Binder állhattak fel, a további sorrend a top 10-ben pedig Aleix Espargaro, Martin, Alex Marquez, Marini, Nakagami, Morbidelli és Augusto Fernandez voltak.

Legalábbis úgy tűnt, mertugyanaz történt meg Binderrel, mint szombaton. Ráment a zöld vonalra, és hátrébb sorolták egy pozícióval. Ez azt jelenti, hogy Bagnaia és Bezzecchi mellett Aleix Espargaro pezsgőzhetett a dobogón.

További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

MV Agusta szalonmegnyitó – Tradíció és innováció találkozása a prémium motorozás világában

Budapest, 2024. december 6. – Magyarország motoros közössége egy újabb mérföldkőhöz  érkezett: megnyílt az első hivatalos MV Agusta szalon, amely az olasz márka exkluzív otthona  Budapest szívében. Az MV Agusta, amely tavaly 80 éves fennállását ünnepelte, nem csupán  motorkerékpárokat képvisel, hanem az életérzés, a hagyomány, a versenyek iránti szenvedély,  az olasz formatervezés és a csúcstechnológia […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motor Utcán

Ünnepélyes megnyitóval indult el a SYM Centrum Magyarországon

Budapest, 2024. november 28. – A Sanyang Motor (SYM), a 70 éves múltra visszatekintő, világszerte elismert tajvani robogómárka, hivatalosan is megérkezett Magyarországra. Az ország vezető motorkerékpár kereskedései közé tartozó KTM Centrum szárnyai alatt működő SYM Centrum célja, hogy a robogókat a kiemelkedő megbízhatóságukkal, modern dizájnjukkal és kiváló ár-érték arányukkal minél több emberhez eljuttassa. A megnyitó […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Honda CB650R E-Clutch (2024) teszt – Ismerjük meg az E-Clutch-ot! – Motor&Verda

Az idei szezon egyik legnagyobb újítása a Honda háza táján az E-Clutch volt, mellyel a CBR650R-t és tesztalanyunkat, a CB650R-t ruházták fel. Mindkét motor járt már szerkesztőségünknél a korábbi években, így a teljes ismertetőket már olvashattátok a sport-, valamint a naked kivitelű CB-ről. Jelen cikkben ezért az E-Clutch-ot, annak használatát, valamint előnyeit szeretném részletesen bemutatni […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom