Bagnaiáé a pole, Rins az első sorban

Borús körülménynek fogadták a versenyzőket a MotoGP austini időmérőjén, de a Q1 egyelőre csapadék nélkül, száraz pályán indult el. Marco Bezzecchi, Joan Mir és Johann Zarco tűntek a legesélyesebbnek a továbbjutásra az eddigiek alapján.

Bezzecchi első köre elég jóra sikerült (2:02.523), és már szinte ezután sejthettük, hogy ő lesz az egyik továbbjutó. Zarco közelítette meg a legjobban az első etapban, két tizedre jött fel márkatársára. A Yamaha, a Honda és az Aprilia versenyzői sem tudták megközelíteni a két éllovast. Jöttek a javítások a többiektől, Mir, Morbidelli és Oliveira is gyorsult, de Zarco még Bezzecchi idejénél is jobbat ment, így ők ketten mehettek tovább a Q2-be a top 10 mellé.

Az első nekifutás Bagnaiának sikerült a legjobban, mögé Vinales, Bezzecchi és Aleix Espargaro kapaszkodott fel. A második körében Jorge Martin hibázott, és elesett. Bagnaia és Alex Marquez ezredre azonos idővel állt az élen 2:02.242-vel.

A második kifutáson Alex Marquez Bagnaia mögött akart menni, és addig szórakoztak egymással, míg szép csöndben Alex Rins feljött az első helyre, 2:02.052-vel. Alex Marquez és Martin is bukott, az utolsó körön pedig Bagnaia és Luca Marini is gyorsulni tudott. A pályacsúcs végül Bagnaiáé lett a pole-lal együtt: 2:01.892-vel.

Az első sorba a címvédő mellé Alex Rins és Luca Marini állhat fel. A másodikat Alex Marquez, Marco Bezzecchi és Aleix Espargaro, a harmadikat pedig Fabio Quartararo, Maverick Vinales és Johann Zarco töltheti fel mindkét futamon.

További eredmények itt tekinthetők meg.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

A HARLEY-DAVIDSON® 2025-ÖS MODELLJEI ELÉRHETŐEK A HIVATALOS KERESKEDÉSEKBEN

MILWAUKEE (2025. január 2.) – A Harley-Davidson® bemutatta a 2025-ös motorpaletta első modelljeit a H-D.com weboldalon, amelyek már megvásárolhatók a hivatalos Harley-Davidson® márkakereskedésekben világszerte. Új szolgáltatás került bevezetésre, a Harley-Davidson® Factory Custom Paint & Graphics, amely exkluzív festési és grafikai dizájnokat kínál egyes modellekhez. A 2025-ös motorok további újdonságait, köztük a limitált szériás Custom Vehicle […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Suzuki Avenis 125 (2024) teszt – Kis robogó, nagyvárosi kalandokra – Motor&Verda

Robogózni jó dolog! Praktikus, gyors, olcsó és pofonegyszerű… nagyvárosban pedig főleg nyerő választás! 2024-es szezonunk lezárásaként egy nyolcadliteres robogót tesztelhettünk, a Suzuki Avenis 125 személyében. Ha a videós bemutatóra is kíváncsiak vagytok, kattintsatok a lenti képre!  Kicsi kerekek és szuper lámpák Egy dolog biztos: az Avenis kitűnik a tömegből. Extrém külsejével, fiatalos-sportos dizájnjával azonnal felkelti […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Honda NX500 (2024) teszt – Praktikus társ, bármerre jársz – Motor&Verda

A Honda mérnökei a 2024-es évre megújult külsővel és elnevezéssel ruházták fel a korábbról CB500X-ként ismert kétkerekűt. Az NX500 alapjait tekintve azért továbbra is az elődeire hajaz, erőforrását, felfüggesztését és fékeit nem, vagy csak nagyon minimálisan módosították. A design-nál pedig talán egyetlen fontosabb változás érhető tetten, az új színes, 5 colos TFT kijelző – mely […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom