Bemutatták a 2023-as Gold Wingeket

• Új Iridium Grey Metallic/Matt Pearl Morion Black (metálezüst/gyöngyházfekete) színösszeállítás borítja a GL1800 Gold Wing idomait
• A Gold Wing Tour 2023-as változata két új fényezéssel rendelhető: Graphite Black (grafitfekete) és Beta Silver Metallic/Iridium Grey Metallic (ezüstmetál/metálszürke) a korábban is elérhető Pearl Glare White (gyöngyházfehér) mellett
• A GL1800 Gold Wing és a GL1800 Gold Wing Tour is továbbfejlesztett guminyomás-ellenőrző rendszerrel érkezik
• A rendszer gyorsan és egyértelműen figyelmezteti a vezetőt – a 7″-os TFT-műszeren felvillanó jelzéssel –, ha szökik a levegő az abroncsból

Megújult a Honda két korszakalkotó modellje, a GL1800 Gold Wing és a GL1800 Gold Wing Tour. A motorok 2023-as változatai eddig nem látott fényezésekkel és hasznos biztonsági felszerelésekkel kerülnek a szalonokba.

A Honda Gold Wing már a 999 cm3-es ősmodell 1975-ös bemutatkozásakor ikonná vált, s azóta is az utazómotorok legjobbjaként tekinthetünk rá, mely kényelem, stílus és minőség terén is új szintet képvisel a túragépek között.

Hogy még csábítóbbá váljon, a 2023-as Gold Wing és Gold Wing Tour eddig nem látott, még vonzóbb fényezésekkel lép színre. A kizárólag duplakuplungos sebességváltóval (DCT) kapható GL1800 Gold Wing szemet gyönyörködtető Iridium Grey Metallic/Matt Pearl Morion Black színösszeállítással érkezik, melyet még izgalmasabbá tesznek a hathengeres erőforrás pirosra fényezett alkatrészei. A DCT-erőátvitellel és légzsákkal felszerelt Gold Wing Tour 2023-as változata két vadonatúj színben rendelhető: Beta Silver Metallic/Iridium Grey Metallic, valamint Graphite Black fényezés barnára festett motorburkolatokkal, emellett továbbra is elérhető a korábban megjelent, népszerű Pearl Glare White szín is. A 2023-as GL1800 Gold Wing Tour manuális váltóval felszerelt változata kizárólag Graphite Black fényezéssel kapható.

Biztonságot fokozó fejlesztés a 2023-as Gold Wing és Gold Wing Tour abroncsnyomás-ellenőrző rendszere (TPMS), mely a 7″-os, színes TFT-kijelző bal alsó részén jeleníti meg a pillanatnyi guminyomást, illetve egyértelmű és feltűnő jelzéssel figyelmezteti a vezetőt, ha szökik a levegő az abroncsból.

Kapcsolódó cikkek

GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Dall’Igna: Marquez elhagyja a Hondát a Ducatiért

Már egy ideje szó van róla a MotoGP paddockjában, hogy Marc Marquez otthagyja a Hondát, és a mezőny egyik legjobb motorjára pályázik: a Ducatira. A kiadó helyek közül nem sok van, a gyári Ducatikat Francesco Bagnaia és Enea Bastinaini, a VR46-os motorokat Luca Marini és Marco Bezzecchi (bár itt igencsak furcsa lenne látni Marquezt), a […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Az új BMW 5-ös limuzin már plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával is elérhető

A tisztán elektromos meghajtású BMW i5 és a mild-hibrid technológiával felvértezett belsőégésű erőforrásokkal szerelt modellváltozatok után 2023 novemberétől a portfólió az új BMW 530e limuzinnal és az új BMW 550e xDrive limuzinnal bővül. Az új BMW 5-ös limuzin modellpalettáján a hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák immár teljes egészében megtalálhatók. 2023 novemberétől, mindössze néhány héttel a tisztán elektromos […]

Olvass tovább
GP összefoglalók Moto GP Motor

Martin nyerte az esős káoszt

A rajt előtt pár perccel eleredt az eső. Még slickeken indultak a versenyzők, de rögtön jött a zászló, hogy mehet a motorcsere az esős gumis motorokra. Az első kör gyakorlatilag tojáshéjakon telt el a versenyzőknek, és ötüket kivéve mindenki bejött a bokszba morocserére. A 3 Yamaha, Bradl és Pirro maradtak kinn slickeken. Jorge Martin vezetett […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom