Bemutatták a 2023-as Gold Wingeket

• Új Iridium Grey Metallic/Matt Pearl Morion Black (metálezüst/gyöngyházfekete) színösszeállítás borítja a GL1800 Gold Wing idomait
• A Gold Wing Tour 2023-as változata két új fényezéssel rendelhető: Graphite Black (grafitfekete) és Beta Silver Metallic/Iridium Grey Metallic (ezüstmetál/metálszürke) a korábban is elérhető Pearl Glare White (gyöngyházfehér) mellett
• A GL1800 Gold Wing és a GL1800 Gold Wing Tour is továbbfejlesztett guminyomás-ellenőrző rendszerrel érkezik
• A rendszer gyorsan és egyértelműen figyelmezteti a vezetőt – a 7″-os TFT-műszeren felvillanó jelzéssel –, ha szökik a levegő az abroncsból

Megújult a Honda két korszakalkotó modellje, a GL1800 Gold Wing és a GL1800 Gold Wing Tour. A motorok 2023-as változatai eddig nem látott fényezésekkel és hasznos biztonsági felszerelésekkel kerülnek a szalonokba.

A Honda Gold Wing már a 999 cm3-es ősmodell 1975-ös bemutatkozásakor ikonná vált, s azóta is az utazómotorok legjobbjaként tekinthetünk rá, mely kényelem, stílus és minőség terén is új szintet képvisel a túragépek között.

Hogy még csábítóbbá váljon, a 2023-as Gold Wing és Gold Wing Tour eddig nem látott, még vonzóbb fényezésekkel lép színre. A kizárólag duplakuplungos sebességváltóval (DCT) kapható GL1800 Gold Wing szemet gyönyörködtető Iridium Grey Metallic/Matt Pearl Morion Black színösszeállítással érkezik, melyet még izgalmasabbá tesznek a hathengeres erőforrás pirosra fényezett alkatrészei. A DCT-erőátvitellel és légzsákkal felszerelt Gold Wing Tour 2023-as változata két vadonatúj színben rendelhető: Beta Silver Metallic/Iridium Grey Metallic, valamint Graphite Black fényezés barnára festett motorburkolatokkal, emellett továbbra is elérhető a korábban megjelent, népszerű Pearl Glare White szín is. A 2023-as GL1800 Gold Wing Tour manuális váltóval felszerelt változata kizárólag Graphite Black fényezéssel kapható.

Biztonságot fokozó fejlesztés a 2023-as Gold Wing és Gold Wing Tour abroncsnyomás-ellenőrző rendszere (TPMS), mely a 7″-os, színes TFT-kijelző bal alsó részén jeleníti meg a pillanatnyi guminyomást, illetve egyértelmű és feltűnő jelzéssel figyelmezteti a vezetőt, ha szökik a levegő az abroncsból.

Kapcsolódó cikkek

GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Pedrosa elárulta a Ducati fő erejét

A 2022-es szezonban a Ducati mindent megnyert a MotoGP-ben, amit lehetett: az egyéni, a csapat- és a gyártói világbajnoki címet is elhódította. Az kétségtelen, hogy az olasz gyártó  a többi fölé nőtt az utóbbi években, és ezúttal a Yamaha és Fabio Quartararo sem tudott mit tenni Francesco Bagnaia második féléves hajrájával. A KTM fejlesztő- és […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki V-Strom 650 XT (2021) – Túrára termett

A Suzuki V-Strom 650 XT vitathatatlanul egy olyan motorkerékpár, amelyre szükségünk lesz, akár a városban van dolgunk, akár huzamosabban autópályán haladnánk vagy egy felfedezetlen ösvényt hódítanánk meg. Ez a kalandmotor kategóriába sorolt gép (amely véleményem szerint nem igazán kalandmotor) rengeteg mindennel fel van szerelve, hogy túlélje a váratlan helyzeteket és elviselje még az áldatlan szituációkat […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel

Suzuki V-Strom 650XT (2021) – Szlovák túra egy egyszerű, de nagyszerű motoron

A Suzuki V-STROM 650XT 2021-es változatát egy több napos túrán volt alkalmunk tesztelni. Szlovákiába utaztunk szeptember végén, és bejártuk a Tátra nagy részét. Három nap és ezer kilométer alatt mindenféle időjárással, útviszonnyal találkoztunk. Színes körülmények között tesztelhettük tehát a Suzuki kisebb köbcentis túramotorját. Ádám cikkében olvashattok a bővebb technikai részletekről, ha pedig a nagytesóra, az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom