Espargaro: Büszke vagyok arra, amit elértünk

Aleix Espargaro a 10. helyen hozta be az Apriliát Sepangban, ami azt jelentette, hogy biztosan nem lehet világbajnok a 2022-es szezonban. Az utolsó versenyeken egyáltalán nem ment neki, 4 verseny alatt mindössze 18 pontot szerzett. Ugyanígy tett Maverick Vinales is a másik Apriliával, szóval nem csak nála vannak problémák.

Espargaro így értékelt a sepangi futam után: „Nem tudom, mi történt. A motor nagyon, nagyon lassú volt az egyenesben és a kanyarodás sem ment igazán. Semmi tapadásom nem volt. Mindent megpróbáltam, amit lehetett, úgy nyomtam, mint a pokol, egészen az utolsó körig, annak tudatában, hogy minden egyes pont fontos a harmadik hely (összetett) megszerzéséhez. De ez sem volt elég, nagyon lassú voltam egész versenyen. Az utolsó négy futam katasztrófa volt.”

„Megpróbáljuk kideríteni, mi nem ment a tengerentúli versenyeken. Biztos, hogy technikai gondunk van, mindkettőnknek ugyanaz a problémája volt. Európában, amikor dobogóra kerültem, akkor Maverick is gyors volt. Kivéve Barcelonában, minden versenyen egyik vagy a másik apriliás ott állt a dobogón. Most pedig a 10-ben sem vagyunk, ez őrület.”

Az Apriliával történelmet író versenyzőben kettős érzések kavarognak a 2022-es esztendővel kapcsolatban: „Nagyon csalódott és szomorú vagyok, viszont egyben büszke is mindenkire, az Apriliánál, magamra, a csapattársamra, mindenkire Noaleben. Idén csodás és történelmi dolgokat vittünk véghez, amire örökké emlékezhetünk. Ugyanakkor szomorú, hogy ilyen lett a szezon vége, mert ha tartjuk a korábbi formánkat, akkor lett volna esélyünk Valenciába érkezve. De sajnos elveszítettük. Úgy tűnik, hogy ez az álom még túl nagy volt számunkra. Reméljük, hogy tanulunk belőle, és készen állunk rá majd a jövőben.”

Espargaro jelenleg még harmadik a világbajnoki tabellán, de Enea Bastianini formáját elnézve, könnyen lehet, hogy ezt a pozíciót is elveszíti a végén Valenciában.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Városi mobilitás: Új belépő szintű robogó a Yamahától

Az új Yamaha RayZR 125 a Yamaha városi mobilitási kínálatának új sztárja. A mindössze 99 kilogrammos tömegével (üzemanyaggal feltankolva és menetkészen) a RayZR igazi könnyűsúlyú, és az eddigi legkönnyebb 125 cm3-es Yamaha. A D`Elight robogónál is 3 kg- mal könnyebb. A mindössze 1298 mm-es tengelytávnak és a rövid áttételnek köszönhetően praktikus és jól manőverezhető a […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Kawasaki Versys 1000 SE (2024) teszt – A zöld óriás

Új márkát köszönthetünk tesztmotoros palettánkban a Kawasaki személyében. Ráadásul nem is kis fejszébe vágtuk fejszénket, ugyanis rögtön egy “fullextrás” ezres Versys-t kaptunk egy hosszú hétvégére az Ivanics Motor jóvoltából. Kalandjainkról videót is készítettünk, melyet ide kattintva nézhettek meg:   Történelem Idestova 14 éve találkozhatunk utainkon Versys-ekkel: egy kiforrott típusról, technológiáról beszélhetünk tehát. A 650-es modell […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

A 30. EURÓPAI H.O.G.® RALLY BEARANYOZTA A NAPSÜTÖTTE SENIGALLIÁT

Az Olaszországi Senigallia gyönyörű, történelmi folyóparti városa adott otthont idén a különleges mérföldkőnek számító, 30. jubileumi Európai H.O.G. Rallynak június 6-9. között. Több mint 100.000 ember és 20.000 motor vett részt Olaszországból, Európából és a világ minden tájáról egy teltházas, 4 napos rendezvényen, ami a Harley-Davidson rajongók mennyországává változtatta az olasz várost.ű A rendezvény fő […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom