Új színekben a 2023-as Honda modellek

Még szebb és kívánatosabb formában folytathatja pályafutását 2023-ban a Honda három roppant népszerű és feltűnő modellje.

A trió tagjai egytől egyig új fényezéseket kapnak, továbbá csatlakozik hozzájuk az új CB1000R Black Edition, ami a Neo Sports Café modellcsalád tagjaként kerül a szalonokba, valamint a CMX500 Rebel különleges, S betűvel jelölt változata, mely szintén különleges, „dinamikus” színben pompázik. Új színeivel a hatvanas években forgalmazott, klasszikus elődmodellek előtt tiszteleg a bohókás Monkey.

Honda CB1000R és CB1000R Black Edition

A Neo Sports Café modellcsalád zászlóshajójaként ismert CB1000R már alapesetben is gyönyörű, Black Edition változatától pedig leesik az ember álla. Hogy még lenyűgözőbb legyen, mostantól Matt Jeans Blue Metallic színben is kérhető, méghozzá igen látványos díszítőelemekkel. Ilyen például az üzemanyagtartályon végigszaladó, ezüstszínű csík, ami remekül illik a gondosan válogatott alumínium alkatrészekhez, beleértve a küllőket, a lengővilla bekötési pontját erősítő lapkákat, a motorburkolatokat és a kormánybefogókat is.

A letisztult, egyben agresszív megjelenéshez a színben passzoló üléskárpit is nagyban hozzájárul. További jó hír, hogy a 2023-as CB1000R alapmodell fényezéseinek választékában már az elegáns Bordeaux Red Metallic is szerepel.

Honda CMX500 Rebel és CMX500 Rebel S

Az A2-es jogosítvánnyal is vezethető, 471 cm3-es, soros, kéthengeres erőforrással hajtott CMX500 Rebel már második éve vezeti az eladási listákat az európai custom kategóriában. Ez persze nem meglepő, hiszen könnyen kezelhető, olcsón fenntartható és igencsak gazdagon felszerelt, egyebek mellett a váltófokozat-visszajelző, a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló és a minden elemében LED világítás is szériatartozék.

A 2023-as változat színpalettáján három vadonatúj, kortárs árnyalat is megjelent: Matt Gunpowder Black Metallic, Pearl Smoky Grey és Candy Diesel Red. A Rebel S névre keresztelt, 2023-ban Titanium Metallic színben megrendelhető kivitel esetében fejidom, gyémántalakú steppeléssel látványosabbá tett üléskárpit, valamint fekete idomszett és teleszkópvédő harmonika is az alapfelszereltség része.

Honda Monkey 125

A Honda Monkey tavalyi visszatérése óta igyekszik újfent felvidítani az Európa útjain közlekedőket. A 2023-as modellévben már Pearl Shining Black színben is megrendelhető a cseppség, sőt korábbi fényezések, a Banana Yellow és a Pearl Nebula Red is megújultak.

Honda Gold Wing

Megújult a Honda két korszakalkotó modellje, a GL1800 Gold Wing és a GL1800 Gold Wing Tour. A motorok 2023-as változatai eddig nem látott fényezésekkel és hasznos biztonsági felszerelésekkel kerülnek a szalonokba.

A Honda Gold Wing már a 999 cm3-es ősmodell 1975-ös bemutatkozásakor ikonná vált, s azóta is az utazómotorok legjobbjaként tekinthetünk rá, mely kényelem, stílus és minőség terén is új szintet képvisel a túragépek között.

Hogy még csábítóbbá váljon, a 2023-as Gold Wing és Gold Wing Tour eddig nem látott, még vonzóbb fényezésekkel lép színre. A kizárólag duplakuplungos sebességváltóval (DCT) kapható GL1800 Gold Wing szemet gyönyörködtető Iridium Grey Metallic/Matt Pearl Morion Black színösszeállítással érkezik, melyet még izgalmasabbá tesznek a hathengeres erőforrás pirosra fényezett alkatrészei.

A DCT-erőátvitellel és légzsákkal felszerelt Gold Wing Tour 2023-as változata két vadonatúj színben rendelhető: Beta Silver Metallic/Iridium Grey Metallic, valamint Graphite Black fényezés barnára festett motorburkolatokkal, emellett továbbra is elérhető a korábban megjelent, népszerű Pearl Glare White szín is. A 2023-as GL1800 Gold Wing Tour manuális váltóval felszerelt változata kizárólag Graphite Black fényezéssel kapható.

Biztonságot fokozó fejlesztés a 2023-as Gold Wing és Gold Wing Tour abroncsnyomás-ellenőrző rendszere (TPMS), mely a 7″-os, színes TFT-kijelző bal alsó részén jeleníti meg a pillanatnyi guminyomást, illetve egyértelmű és feltűnő jelzéssel figyelmezteti a vezetőt, ha szökik a levegő az abroncsból.

Kapcsolódó cikkek

GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Pedrosa elárulta a Ducati fő erejét

A 2022-es szezonban a Ducati mindent megnyert a MotoGP-ben, amit lehetett: az egyéni, a csapat- és a gyártói világbajnoki címet is elhódította. Az kétségtelen, hogy az olasz gyártó  a többi fölé nőtt az utóbbi években, és ezúttal a Yamaha és Fabio Quartararo sem tudott mit tenni Francesco Bagnaia második féléves hajrájával. A KTM fejlesztő- és […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki V-Strom 650 XT (2021) – Túrára termett

A Suzuki V-Strom 650 XT vitathatatlanul egy olyan motorkerékpár, amelyre szükségünk lesz, akár a városban van dolgunk, akár huzamosabban autópályán haladnánk vagy egy felfedezetlen ösvényt hódítanánk meg. Ez a kalandmotor kategóriába sorolt gép (amely véleményem szerint nem igazán kalandmotor) rengeteg mindennel fel van szerelve, hogy túlélje a váratlan helyzeteket és elviselje még az áldatlan szituációkat […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel

Suzuki V-Strom 650XT (2021) – Szlovák túra egy egyszerű, de nagyszerű motoron

A Suzuki V-STROM 650XT 2021-es változatát egy több napos túrán volt alkalmunk tesztelni. Szlovákiába utaztunk szeptember végén, és bejártuk a Tátra nagy részét. Három nap és ezer kilométer alatt mindenféle időjárással, útviszonnyal találkoztunk. Színes körülmények között tesztelhettük tehát a Suzuki kisebb köbcentis túramotorját. Ádám cikkében olvashattok a bővebb technikai részletekről, ha pedig a nagytesóra, az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom